Aviečių nauda Jums

Avietės yra subtilios uogos, kuriose labai mažai kalorijų, mažai riebalų ir daug skaidulų. Jos pilnos maistinių medžiagų, kurios gali pagerinti bendrą sveikatą, virškinimą, sustiprinti imuninę sistemą, apsaugoti nuo tam tikrų ligų ir padėti kovoje su antsvoriu.

Maistingumas

Aviečių stiklinėje yra tik 50 kalorijų, jokių riebalų ir net 8 gramai skaidulinių medžiagų. Jos taip pat geras šaltinis vitamino C, B grupės vitaminų, folio rūgšties, mangano, vario, magnio ir geležies. 1 puodelis raudonųjų uogų suteikia pusę rekomenduojamos paros normos (RPN) vitamino C, 60% RPN mangano ir 33% RPN skaidulinių medžiagų.

Avietės, sveikata ir svorio reguliavimas

Žemas kalorijų ir didelis ląstelienos kiekiai daro avietes puikiu pasirinkimu mitybai, ypač jei bandome numesti svorį. Vandens, ląstelienos ir riebalų kiekis užtikrina žemą energijos tankį maisto produkte, kas suteikia apimties, bet ne kalorijas. Didelis skaidulų kiekis užtikrina ilgesnį virškinimą, kas leidžia jaustis sočiam ilgiau.

Avietės turi labai mažą glikemijos indeksą, kas stabilizuoja cukraus kiekį kraujyje. Avietėse yra daug vitamino C antioksidantų, kurie padeda išvengti žalos nuo laisvųjų radikalų organizme, kas lėtina senėjimą, saugo nuo vėžio bei įvairių širdies ligų ir infarkto, stiprina imuninę sistemą ir gerina geležies absorbciją. Manganas taip pat yra antioksidantas, kuris dar ir padeda sustiprinti kaulus.

Avietėse taip gausu flavonoidų, padedančių išvengti bakterijų ir grybelių augimo virškinimo trakte.

Atranka ir saugojimas

Rinktis reikėtų tvirtas, apvalias, sodrios spalvos uogas. Venkite žalių ar pelėsių pasidengusių uogų. Avietės gali būti saugomos keletą dienų šaldytuve, bet genda labai greitai, todėl šviežias uogas vertėtų suvartoti kuo greičiau.